A Diesel birodalom tündöklése

A Diesel az elmúlt években a legjobb farmermárka lett, ez kétségtelen. A Diesel jelenleg 45 áruházat működtet az USA-ban és további 5-8 megnyitását tervezi 2009-ben. Globálisan a márka több mint 5000 üzletben kapható, beleértve a több mint 400 Diesel tulajdonban lévőt is, a világ 80 országában. Itthon is újra kapható a márka, mégpedig a Fashion Streeten, a Cream üzletben, de azt beszélik, hogy egy Diesel márkaüzlet nyitása is kilátásban van.



A birodalom jól láthatóan egyre nő, most egy 2000 négyzetméteres, háromszintes New York-i nagyáruházzal gazdagodott, amelyen szintenként több mint 700 farmer található a Diesel és a Diesel Black Gold kollekciókból. A farmereken kívül az egyre népszerűbb áruk – táskák, cipők, fehérneműk, bőráruk, ékszerek, órák, napszemüvegek, illatok – is megtalálhatók az áruházban.




Ez az üzlet a Diesel negyedik nagyáruháza az USA-ban, a hetedik boltja New York Cityben, és a világ negyedik Diesel Planet áruháza Milánó, Tokió és Hong Kong után.
Az új Planet belső tereiben négy fő anyag köszön vissza: a klasszikus fapadlózat a farmer részlegeken, a fekete acél a homlokzaton és a bemutató vitrineknél, az öntött üveg a főbejáraton valamint a fali ablakkereteken, és egy kis bronz a próbafülkéknél. A vendégek vintage bútorokon pihenhetik ki a próbálgatás fáradalmait, amelyeket a cég tervezői csapata gyűjtött össze a világ különböző pontjairól. A felhasznált anyagok éles kontrasztját látva, az „ellentétek vonzzák egymást” szólás tökéletesen megállja a helyét, hiszen gyönyörűen harmonizálnak a különböző részletek, például éles ipari fényekkel világítják meg a kézzel faragott berakásos parkettát.






Az építkezés több mint 14 hónapig tartott, több mint 300 munkással, a hét minden napján, napi 24 órában folyt a munka. Olasz mesterek munkáját dicsérik a belső részek, például a pénztár burkolata, a lépcsőház és számos egyéb berendezési tárgy.
A Diesel számos egyedi szolgáltatást is nyújt legújabb áruházában. A vásárlók egyedivé tehetik az általuk vásárolt farmerek derékrészének belsejét, lézerrel gravíroztatva bele nevüket, monogramjukat. A farmerrészlegeken elhelyezett mágikus tükrök segítségével az ügyfelek meggyőződhetnek róla, hogy a farmer valóban jól áll-e a fenekükön. A helyszínen egyébként testre szabják a kiválasztott ruhát, futárszolgálat működik, az áruház egész területén elérhető Wi-Fi hálózat működik. Emellett említést érdemel még a „Power Shopper” program, amelyben az ügyfelek újratölthetik a mobiljukat, kaphatnak esernyőt, esőkabátot, és a megfelelő hangulat érdekében minden emeleten DJ-fülkéket helyeztek el.




„Minden márkának egy ilyen elképesztő áruház a célja, méghozzá a Fifth Avenue-n! Ezzel az üzlettel a Diesel egyik legnagyobb, 30 éves álma vált valóra, ami egyben egy új kaland kezdete is, hiszen ez az utca a világ legfontosabb kirakata, amely mindig feldob, amikor New Yorkba jövök” – mondja Renzo Rosso, a Diesel elnöke.

Kapcsolódó cikkek:

Akarsz „boho” lenni?  »
Amerikából jöttek 1. »
A reklámok és az erotika »
Armani új üzletet nyit a Fifth Avenue-n »
Annyira brit... »
Az elengedhetetlen ruhadarab »

Kapcsolódó képgalériák:

Diesel

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés