A Louis Vuitton szafari

2010 első számú kontinense egyértelműen Afrika. A Foci VB kapcsán már eddig is hatalmas figyelmet kapott, és elsősorban ennek köszönhetően azóta számos kampány, jótékonysági szervezet, sőt egy nyári trend középpontjába is a fekete kontinens került. Mindezen akciók sora nemrég egy új taggal bővült, ugyanis a Louis Vuitton szintén Afrikát választotta legújabb fotósorozata helyszínéül.

Afrika végtelen tájai kétségtelenül különleges és varázslatos háttért adnak. A csodás, festményhatású kép készítője a hozzáértő szemek számára nyílván nem kérdéses, hiszen a világhírű és méltán elismert Annie Leibovitz ez alkalommal is hű maradt jellegzetes, mesébe illő stílusához. De a modell sem akárki! Korunk egy olyan ír zenei ikonjáról van szó, akinek a neve ma már szinte egyet jelent a jótékonysággal. A rajongók, gondolom, sejtik, kiről beszélek…A Louis Vuitton reklámarca nem más, mint a U2 frontembere, Bono, méltó párja pedig a képeken ugyanaz, aki a való életben: felesége, Ali Hewson. A házaspár nem mellesleg életükben először vett részt közösen egy kampányfotózáson.

Bonónak, mint tudjuk, mindig is szívügye volt a jótékonyság. Ezért alapította Alival karöltve 2005-ben az alapvető értékek márkáját, az Edunt, mellyel a szegénység ellen küzdenek és az afrikai kereskedelem fellendítésén fáradoznak. Az azóta eltelt 5 év alatt a pár számos etikus ruházati kampányt indított útjára, és igen szép sikereket értek el velük.

Ez alkalommal a Louis Vuitton is csatlakozott a jótékonysághoz, és így születtek meg az Edunnal közös gyümölcseik, a képeken látható, hamisítatlan LV fémjelzésű táskák. Bono elmaradhatatlan gitártokja mellett egy vízhatlan táskával, míg Ali a legújabb Vuitton kreációval, a Monogram Révélation-nal látható. A kiegészítők függőjét egyébként a kontinensen található cég dolgozói kézzel készítették, így az nemcsak ,,made in Africa”, de ,,made by Africa”.

És akinek nem lenne elég ennyi a jótékonyságból, annak eláruljuk, hogy még a fotózás díja is hasonló célokra, különböző alapítványokhoz folyt be. Bonoékat lassan szentté avathatják…Amíg azonban erre várunk, megnézhetjük például a fotózás ihlette kiállítást az október elején megrendezésre kerülő Párizsi Divathéten.

Bevallom, én nagyon szeretem az ehhez hasonló kezdeményezéseket, mint a New Yorker által a tahiti katasztrófa áldozatainak vagy a Mango által az afrikai gyerekek oktatásának megsegítése. Ha ugyanis divat és jótékonyság összekapcsolódik, azzal mindenki csak jól járhat: a cég, aki kitalálta, az emberek, akiken segítenek, és mi, divatrajongók, hiszen így valóban összeköthetjük a kellemest a hasznossal.

Címkék:
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés