A Napisten Armanira ragyog

Felvillanó képek harmóniája és egy ismerős dallam, ami egészen a gerincig hatol. Felötlik egy gondolat, ami tettre sarkall, feltámad egy érzés, ami vágyat ébreszt. Ez Giorgio Armani „Aqua di Gió Essenza”- kampányának hatása.

 

   

 

Giorgio Armani ismét a látvány, hang és illat együttesével szállt közénk. Ugyan a szóban forgó parfüm már hónapokkal ezelőtt megjelent, a kampány képsorai hazánkban csak az utóbbi hetekben jelentek meg. Ami az illat történetébe mindezek ellenére mégis aktualitást csent, az nem más, mint a reklámanyag aláfestő zenéje. A dal ugyanis annak a testet be- és lelket megindító Depeche Mode-nak az egyik himnusza, ami előkészületben lévő lemezével tavasszal hazánkba is ellátogat. Az együttes 1990-es „Violator” című albumáról származó „Personal Jesus” olyan felemelően egészíti kép a képsorokat, hogy közben meg is feledkezünk a reklám főhőséről és a narratíváról.

 

   

 

Az együttesnek köszönhető hangzásvilág érzékeinken keresztül a tőle megszokott árnyékvilág messziségeibe és mélységeibe visz. Ennek következtében alig veszünk tudomást a verőfényes tengerparton életörömben úszkáló tökéletes testű férfiról. Az „Aqua di Gió Essenza” illat népszerűsítésére készített kampányt a készítők elmondása szerint maga Apollo, a Napisten inspirálta. A felvételeken szereplő férfi minden jel szerint az ókori napistenségből örökül maradt modern érzékiség ikonja. Kifogástalan testfelépítése és karizmatikus, tiszta arcvonásai a tökéletesség istentől származó adottságának lenyomataként jelennek meg.

 

   

 

A hibátlanság nagy erény, ugyanakkor lehetetlen is. A néző számára éppen ezért már-már taszítóan hat a fényben fürdőző férfi látványa. Simon Nessman, a fiatal kanadai modell kiváló alapanyagnak bizonyult a földöntúli napfény megtestesítéséhez, mégis azt kell, hogy mondjam, a tengervíz hullámai elég jelentős mennyiségű nyállal is vegyültek. Vannak hölgyek, akiknek a sármos fiú látványa valódi élményt okoz, de valljuk be, egy igazi nő vére inkább kezd buzogni a „sebhelyes” rosszfiúktól, mint az „élére vasalt” jófiúktól. Az a kis izgató „kosz” mindig többet ér, mint a tükörsimára borotvált áll. Persze kinek a pap, Armaninak a papné.

 

   

 

Mindenesetre a kampányfotók egyszerűségük és letisztultságuk, majdhogynem eszköznélküliségük ellenére is hatásosak tudtak maradni. A felelősök ezúttal Bruce Weber, a kampány fotósa és rendezője, Joe McKenna, a stylist, Thom Priano, fodrász és Regine Thorre, sminkes.

 

   

 

Akinek a látvány tetszetős, az ízlelje meg az illatot is! A Napisten nem fog csalódást okozni.

 

 

Valaska Rita

 

Kapcsolódó cikkek:

Illatok a hó alatt  »

Egy asszony illata »

Édes Álom - 10 éves az Armani/Dolci »

Mindörökké Marilyn, mindörökké Chanel »

Feszület, Dior, koporsó »

 

 

 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés