A Swarovski idei tavaszi reklámkampányához Candice Swanepoelt és Lily Donaldsont választotta a ragyogó ékszerek/kristálykiegészítők népszerűsítésére. Az aktuális sorozat az “All things extraordinary” címet viseli; a képeket végignézve abszolút jogosan, hiszen az anyag valóban nem mindennapi.
A kristályokkal teleszórt pasztell színű rózsák romantikájának és a tündöklő kristály bukósisakkal, súlyzóval és maszkkal felvértezett modellek feketével kiegészített eleganciájának keverékét láthatjuk Nick Knight egyedi hangvételű fotóin. A Jack Borkett stylist munkáját és Ronnie Cook-Newhouse művészeti érzékét összeolvasztó reklámkampány a finomság és a meglepő részletek olyan elegyét nyújtja, mely a márkához illő, hamisítatlan összképet teremt.
A különböző formájú és méretű kristályokkal kirakott tárgyak a Swarovski behatásnak köszönhetően nagyrészt elveszítik eredeti funkciójukat és az ízlésesen – akár a mindennapokra is alkalmasan – sminkelt Candice és Lily divatos játékaivá válnak.
Az új Swarovski kampány tőlünk 10 pontot kap, cserében csupán néhány kiegészítőt és egy szál rózsát kérünk a sorozatból.