Amerikából jöttem, mesterségem címere divattervező

Michael Kors azok közé tartozik, akiket beszippantott az amerikai álom nevű gépezet, ugyanis 19 éves kora óta folyamatosan a divatszakma csúcsán tanyázik. Hazánkban azonban még nem olyan ismert a neve, szóval itt az idő az ismerkedéshez.

Legelső sikereit akkor érte el, amikor a francia Celine divatház kreatív igazgatójának nevezték ki. Egészen 2003-ig a divatháznál maradt. Ez alatt az idő alatt feltámasztotta a rossz napokat megélt Celine-t. Innentől kezdve a saját márkájára tudott koncentrálni, így jutott idő arra, hogy 2002-ben a női vonal mellet elindítsa a férfit is.




Két vonalat futtat egyszerre. Az egyik a Michael, ebbe tartoznak a táskák, cipők, és a ready-to-wear kollekciók. A Kors megnevezés alatt inkább a farmer és a fiatalos vonal tudható.




A sztárok is szívesen bújnak a tervező által kreált estélyikbe. Nem fordulhat elő, hogy a vörös szőnyegen valaki ne viselné az ő ruháját.



Ruháit általában az elegancia, az egyszerűség, a fiatalosság, és a lendület jellemzi. A kritikusok sem tudtak róla még rosszat mondani.



A kampány képeire nem jellemzőek a szélsőséges megmozdulások. Leginkább a hétköznapi életből veszi a jeleneteket. Emberközpontú, ezzel is közelebb hozva magához a vásárlói körét.



Ahogy a legtöbb tervező, úgy ő is piacra dobja évről évre parfümjeit. Itt kell leszögeznem, hogy nem akármilyenek ezek a palackba zárt álmok. Nőies, virágos, egyáltalán nem tolakodó. Bármely korosztály számára tökéletesek.

Végezetül tekintsétek meg legújabb illatának a Very Hollywoodnak a werkfilmjét!

Címkék: ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés