Calvin Klein vs Armani

Vajon melyik cég reklámkampánya lesz sikeresebb?

Már írtunk az Armani fehérnemű kampányokról, melyekben a Beckham-házaspár villantott. Giorgio Armani szerint Victoria tökéletes arra, hogy felhívja a figyelmet a cég női fehérneműire is, hiszen kétségtelenül olyan személy, akire nemcsak a férfiak, de a nők is kíváncsiak. (Bár mi, nők leginkább kritizálni szoktunk, az eredmény ugyanaz.)
De valljuk be: a fotókon Victoria testén nem sok kivetnivalót találni: nem túl sovány, és még szilikon téren is elég konszolidált lett.

Calvin Klein azonban a latinos, teltebb női formákat részesíti előnyben mostanság. Már tavaly is Eva Mendes-t csodálhattuk (irigyelhettük, kritizálhattuk) reklámkampányában, és idén is a hollywoodi szépséget választotta.

A fotók magukért beszélnek: Eva érzéki kisugárzása szinte átsüt a fotókon, beolajozott teste csak fokozza a szexis hatást.

Eva most nemcsak fehérneműket reklámoz, hiszen Calvin Klein egy új farmervonalat is elindított, ezt nemes egyszerűséggel csak Body-nak nevezték el.

A két kampány meglehetősen hasonlít egymásra, de döntsétek el ti: Victoria vagy Eva képei jobbak!

Kapcsolódó cikkek:

David Beckham újra Armaniban »
Beckhamék Armaniban »
A reklámok és az erotika »
Amerikából jöttek 1. »
CK és Calvin Klein Jeans üzletmegnyitó (VIDEÓ) »
Szűk vagy bő, rövid vagy hosszú, esetleg tanga? »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés