Coca-Cola Kollekció

A Coca-Cola a világ egyik legrégebbi és leghíresebb márkája, melyet még az afrikai busmanok is jól ismernek. Jellegzetes piros-fehér felirata mögött profi grafikusok és még profibb marketingesek állnak, akik idén ősszel úgy határoztak, divattervezői babérokra törnek.

Pólókon, pulóvereken és különböző kiegészítőkön már több alkalommal feltűnt az összetéveszthetetlen márkajelzés. Eddig azonban csupán egy-egy kreátorral közös együttműködés kapcsán vagy különböző házak vendégszereplőjeként láthattuk.

 

   

 

A cég mindig is kacérkodott a divat gondolatával. Kiadtak már üdítő ízű ajakápolót, ,,kóla” színű körömlakkot, sőt a Coke Light e téren nemrégiben egy komplett családdal állt elő. Ám most először került sor teljesen önálló ruhakollekció bemutatására.

 

   

 

A kiszemelt célcsoport az erősebb nem fiatalabb tagjai. A kreációk így sportosak, populárisak és nem utolsó sorban rendkívül progresszívek. A hétköznapi férfigardrób részeként szó szerint üdítő hatást nyújthatnak.

 

   

 

A Thais Rossiter által tervezett, 2013-as őszi / téli kollekcióról a Rio de Janeiro-i divathéten hullt le a lepel. Alapvetően bátor színhasználat és formabeli változatosság jellemzi, melyet a karakteres stílus kovácsol egységes egésszé.

 

   

 

Mindenesetre a márka ruhák terén is hű maradt önmagához, hiszen az egészségtelen italok után ezen a területen többek közt olyan, cseppet sem környezetbarát anyagokat használtak, mint például a nejlon. Van, ami sosem változik.

 

Oláh Dóri

 

 

 

Kapcsolódó cikkek:

A férfi erogén zónái »

Pasik, urak, banditák »

Martin Margiela for H&M  »

Like a BOSS  »

Újra divat a dandy!  »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés