Egy fülledt nyári este, egy elhagyott telefonfülke, egy motoros lány. Bőrfelületek, fémszegecsek és rikító pink. A DSquared2 2013-as resort kampánya a 90-es évek hangulatát idézi meg a középpontban egy feslett erkölcsű, éjszakai pillangóval.
A képeken nem szerepel más, csupán Cara Delevingne és egyszem telefon - ennyi is elég egy kivételesen erős fotósorozat megszületéséhez. Engem kissé Lady Gaga ,,Telephone” klipjére, vagy a Drive egyik jelenetére emlékeztet. Tény, ami tény, a DSQ készülék mellett ácsorgó leányzó egy igencsak rosszéletű nőszemély látszatát kelti. Kinek a hívására vár? És miért van egyedül? Lehet egy lepukkant benzinkút sarka vagy egy gyorsétterem parkolója, a felvételek hangulatában van valami titokzatos és csábító. Dean és Dan Caten, a márka kanadai tervezőpárosa mindig értették a módját, hogy kell megkapó reklámot készíteni. Erőteljes kollekcióikhoz szükség is van az erőteljes képekre. Ezúttal különösen nagy hangsúlyt helyeztek a pink színre, amely így a vagány, csajos glamrock stílus mellett egyben egész jövő nyári arculatuk legjobb kifejezőjévé vált. A DSquared2 Resort 2013 egyik legütősebb kampányának ígérkezik.
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Oláh Dóri
Kapcsolódó cikkek:
Nézd meg az anyját, fotózd le a fiát! »