Emma Varázslótanonc Watson a Burberry kampány arca

Emma Watson hirtelen felnőtt. Nemrég még a Harry Potter első részében magolta a varázsigéket, ma gyönyörű és nőies felnőtt nőként pózol a Burberry őszi-téli 2009-2010-es kampányának fotóin. A választás tökéletes, a képek magukért beszélnek, a megcélzott fiatalok pedig biztos nagy örömmel fogadják az új kollekciót.

Gondoltad volna, hogy a Burberry divatház, mely kezdetben még csak egyszerű textilüzlet volt, már 1856 óta létezik? Alapítója, Thomas Burberry sokat küzdött és dolgozott azért, hogy az egyszerű is üzletből egy hatalmos divatmárka váljon. A Magyarországon is kapható Burberry termékek sikere részben egy klasszikusnak tartott ruhaanyagnak és a ballonkabát életre keltésének köszönhető.

A klasszikus szabásvonalú balon kabát egyszerűsége ellenére 1924-re Hollywoodot is meghódította, és többek között Humphrey Bogart valamint Audrey Hepburn is a rajongójává vált. A nem várt siker után a Burberry cég rohamos fejlődésnek indult, megszületett a jól ismert lovas lógó, és világhódító útjára indult a napjainkban újra divatos kockás anyag.




Christopher Bailey, a vállalat kreatív igazgatója nem titkoltan célozza meg a fiatal nemzedéket, hisz bennük látja a jövő zálogát, akik továbbvihetik a divatház nevét és stílusát. Talán épp emiatt, idén egy pimaszul fiatal kishölgyet, a Harry Potter sorozat főhősnőjeként elhíresült, Emma Watson-t kérték fel a 2009-es őszi-téli kampányára. Emi tökéletesen tükrözi azt a korosztályt, akinek ezt a kollekciót megalkották, a dinamikus, vadóc, de mégis az eleganciát kedvelő fiatalokat.



A képek csodásan elegánsra, mégis pimaszul fiatalra sikerültek. A 19 éves színésznő sminkje erőteljes, füstös, kihangsúlyozva mandulabarna szemeit, haja szélfutta, szinte kócos. Emma a fotókon tökéletes, kifinomult és igazi felnőttként pózol. Christopher Bailey elárulta, hogy azért választották Watson kisasszonyt erre a szerepre, mert ő egy igazi klasszikus szépség, egy erős karakterrel. A képek, tehát önmagukért beszélnek, melyek Mario Testino munkáját dicsérik. A reklámkampány fotói a Westminsterbe-n készültek. Az egyik képen pl. tökéletesen látni a Temzét, London híres történelmi részét, mely a fotókon megjelenve tükrözi a Burberry márka gazdag történelmét és modernségét.

Kapcsolódó cikkek:

Szeretsz flörtölni, jól tudod, mit akarsz? »
Emma Watson a varázslótanonc »
Burberry-nap New Yorkban »
A napszemüveg öltöztet »
Megszorítások az idei Costume Institute gálán? »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés