"Egyik meghatározó korszakom a színház világához kapcsolódik. Itt az öltözék, mint kifejezésmód kap szerepet. Kivitelezőként beleláthattam a készítési folyamatokba, nyomon követhettem, hogyan születnek ezek a csodák. Itt elleshettem a történelmi szabásokat, találkoztam a különféle anyagtársításokkal. A legkiválóbb jelmeztervezőkkel dolgozhattam, köztük - a világszínvonalú - Rátkai Erzsivel, akitől mind szakmailag, mind hozzáállásban rengeteget tanultam. A színházi évek sokat segítettek saját stílusom kialakulásában is. A Madach színház kivitelezőjeként, dolgoztam: Stendhal: Vörös és fekete, Shakespeare: Ahogy tetszik, Molnár-Kocsák: Vörös malom Anouilh: Beckett, Sorkin: Becsületbeli ügy, Ray Cooney: Páratlan páros, Müller-Tolcsvay: Isten pénze ...stb darabjában. És a Szegedi Szabadtéri Játékokon előadott Szörényi-Bródy: Kiátkozott című darabban is. Továbbá a Visegrádi, Hollókői, Nagyvázsonyi Palotajátékokon. A Békéscsabai Jókai Színház Usztics: Rózsák, szerelmek című musicaljének jelmeztervezője voltam. Jelmezkészítő műhelyben magam is készítettem kosztümöket, fejdíszeket és gyermekdarabokhoz jelmezeket is. Az optikai trükkökről és a színek hatalmáról reklámfilmek, videoklippek, magazinok stylistjaként szerezhettem tapasztalatot. Reklámfilmek stylistjaként, Antal Nimród rendezővel dolgoztam, OTP Bank, Coca-Cola, Sprite, Amstel, Holsten, Karaván Kávé, Always tampon, Pannon GSM stb... reklámfilmekben és kampányokban. A
Nox együttes Örömvölgy című turnéjának jelmezeit és a Nem lesz több tánc című videoklippjének öltözékeit terveztem és kiviteleztem -, illetve az Időn túl című lemez- Hiszed-e még c videoklipben az énekesnő,
Szilvi ruháit. Lehetőségem volt hazai és külföldi filmes produkciókban világsztárok mellett öltöztetőként dolgozni. Tőlük elsősorban pszichológiai leckét kaptam fegyelmezettségről és odaadásról. Többek között dolgozhattam: Az Amerikai Rapszódiában (An American Rhapsody, 1999.) Nastassja Kinskivel Scarlett Johanssonnal, Tony Goldwynnal, Kevin Connor: A kezdet-Marokko (In The Beginning, 2000.) című filmjében Martin Landauval, Bill Campbellel, Art Malikkal, Eddie Cibriannal, Alan Batesel, Christopher Leevel, személyes öltöztetője voltam, Geraldine Chaplinnek és Jacqueline Bissetnek. Giles Foster: Koldus és királyfi-jában (The Prince and the Pauper, 2001) személyes öltöztetője voltam Aidan Quinnek, Jonathan Hyde-nak. Andrei Konchalovsky: Oroszlán télen-jében (The Lion in Winter, 2003.) személyes öltöztetője voltam Glenn Close-nak, Patrick Stewartnak és Jonathan Rhys Meyersnek. Dolgoztam a Dinotópia mini-sorozatban (2004) és Steven Spielberg München (Munich, 2005) című filmjében - főszereplő Erick Bana és Daniel Craig .
Foglalkoztam textilminta-tervezéssel az Eszes Textil számára.
A Kopenhagen Fur, Európa legnagyobb nercszőrme-minősítő szervezetének felkérésére szőrmedíszítő technikákat dolgoztam ki /Kollekció menüpont18/."