Fesztivál kollekció

A fiatal modellek, a környezet és a ruhák is mind azt sugallják, hogy az idei nyár – legyél sztár vagy átlagpolgár, fiatal, idősebb, férfi, nő – a zenéről, egy kicsit a lázadásról és a nyári fesztiválokról fog szólni, főleg ha Armani-rajongó vagy.

A zenei fesztiválok amúgy is közkedvelt nyári programok. Évtizedek óta a fiatal generációk már tavasszal tudják, hogy mely bel- és külföldi fesztiválokat lesz érdemes meglátogatni és mikortól ajánlott a helyenként borsos árakat összespórolni. De vajon honnan jött az Armani Exchange inspirációja erre a nyári kollekcióra?


Mi elsősorban arra tippelnénk, hogy a tavalyi év sztárdömpingje ihlette meg a tervezőt a különböző zenei fesztiválokon, főleg Amerikára koncentrálva. Számtalanszor kapták lencsevégre Emma Watsont, Nicky Hiltont, Naomi Wattsot, Beyoncét, Katy Perryt stb. egy-egy sátorozós, sörözős zenei szabadtéri programon 2010 során, és egyszer sem mint előadók voltak jelen. Élvezték a zenét, a helyet, és hogy ők is egyek lehetnek a sokaságban egy jó kis fesztiválon. Szóval úgy tűnik, hogy a woodstocki nyári hangulat kezd visszaszivárogni a divatiparba is.


Persze ezt nem tudhatjuk  biztosan, ahogy azt sem, hogy ennek a kezdeményezésnek akadnak-e majd követői más márkáknál. Azt viszont annál inkább, hogy ezeknek az együtteseknek a megalkotásához nem kellhetett túl nagy fantázia. Valószínűleg úgy voltak vele, hogy a fiatal, szexi modellek és a márka majd eladja ezt is. Hisz egy fesztiválra tényleg ritkán öltöznek ki az emberek.A celebek meg egy egészen más világ, szóval őket most ne is említsük. A cél ilyenkor a kényelem, strapabíró ruházat, ami ha tele lesz fű és sör foltokkal sem akkora veszteség, mert a cél a szórakozás amúgy is. És lássuk be, nem biztos, hogy olyan jól éreznénk magunkat bármelyik fesztiválon, ha folyton arra kellene vigyáznunk, hogy valaki le ne öntse az Armaninkat egy korsó itallal.


Szóval ezt a kollekciót fesztiválokra egyáltalán nem ajánljuk. Annál inkább... Tudjátok mit? Vegyétek fel nyugodtan a Szigetre vagy a SZIN-re, vagy bármelyik fesztiválra, ha meg tudjátok venni, mert nincs értelme a jó cuccokat a páncélszekrényben tartogatni a megfelelő alkalomra várva, hisz egy régi körlevél is folyton azt hirdette, hogy ha sokáig vársz és halogatod a drága ruháid viselését, akkor vagy kinövöd őket, vagy csak a koporsóban viselheted.

 

Kampány: Armani Exchange 2011 tavasz-nyár
Modellek: Clara Alonso, Marlon Teixeira, Alejandra Alonso, Francisco Lachowski és Simon Nessman
Fényképész: Matthew Scrivens

Címkék: ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés