Fiatalok előnyben!

A legújabb Louis Vuitton kampány 2010 februárjában indul Világ körüli útra, és kezdi meg a luxus márka tavaszi kollekciójának a reklámozását. Jövőre azonban nem Madonna, hanem a fiatal holland topmodell, Lara Stone arcát láthatjuk újságban, plakátokon.

Louis Vuitton beújított! Ráadásul nem is akárhogyan. Az eddig megszokott eleganciát, fényűzést - melyet Madonna képviselt - a varázslatosság, természetesség, szeszély váltotta fel.
A felvételeket a híres divatfotós, Steven Meisell készítette. Természetes, szabadban készült képeket álmodtak meg, mely a béke, szeretet érzését kelheti az emberben. Ezért is esett a választás a szupermodell Lara Stone-ra, mivel benne megtalálható egyszerre mindez. A fotókon Stone Brigitte Bardot utánozva pózol klumpában vagy helyes zöld csizmában, fehér galambok társaságában, miközben a fűben fekszik.



Madonnát minden híresztelés ellenére nem lapátra tették, hanem önként távozott a francia luxus óriás Louis Vuitton-tól. Már ez év elején bejelentette, hogy más kampányban kíván részt venni, így legközelebb a Dolce & Gabbana arcaként láthatjuk az énekesnőt. Állítása szerint, jobban is illik majd hozzá ez a reklámszerep. Madonna közel húsz éve van jó barátságban Domenico Dolce és Stefano Gabbana divattervezőkkel, így nem csoda, ha őt kérték fel az olasz cég promóciójára.

Lara Stone idén tölti be a 26. életévét, és nem kis eredményekkel büszkélkedhet a modellvilágban. Már szinte minden nagy cég kifutóján végigvonult és többször szerepelt a Vogue, Elle, V magazin, The Journal címlapján világszerte. Sikerét és tehetségét többek között Kate Moss-éhoz hasonlítják, külsőre pedig Brigitte Bardot-ra emlékeztet minket.



Kapcsolódó cikkek:

Felesleges luxuscikkek »
Légiesen könnyed és ámulatba ejtően szép »
Nem, ez nem Jamaica! Louis Vuttion kifutója »
Louis Vuitton sebtapasz a tökéletességért »
Louis Vuitton háborúja »

 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés