Fiúk a kifutókról 2. rész

Játsszunk el a gondolattal...

Kik ők? Megközelíthetetlen élő próbababák, akik szigorú és távolságtartó pillantásokat küldenek a kifutókról? Kidolgozott testű, őrült vonzerővel rendelkező hús-vér hímek, akik megtestesítik a tökéletes férfi fogalmát? A fiúmodellek sohasem érik el kolléganőik hírnevét és sikerét, de akad közülük néhány kivételes “példány”, akiket világszerte ismernek és a divatmárkák számára valódi aranybányát jelent a kinézetük.

Travis Fimmel: a szex szimbólum


A nemzetközi szexszimbólummá nőtt ifjú története olyan, mintha a férfi Hamupipőke sztorija lenne.
1979. július 15.-én született Ausztráliában, egy szerény farmon, ahol ő volt a legkisebb fiú a 3 testvér között. 17 éves koráig a farmon dolgozott, majd focizni kezdett, amit egy sérülés miatt abba kellett hagynia.

60 dollárral indult útnak szerencsét próbálni Los Angeles-be, ahol Paul Nelson, az LA Models-hez szerződtette, és elérte neki azt a bizonyos Calvin KLein reklámot.

A szexi plakátot a világ néhány pontján be is tiltották, annyira provokáló volt. Londonban az Oxford Street-en, például le is vették a 15 méteres reklámot, mert veszélyesnek bizonyult, ugyanis elterelte a sofőrök figyelmét, nem tudták levenni róla a szemüket. Travis volt az első, aki exkluzív, 6 számjegyes szerződést kötött Calvin Klein-nel.

Mielőtt Calvin Klein exkluzív modellje lett, Travis videófilmekben szerepelt. Fiatal, igen tehetséges, és mi tagadás, gyönyörűen fest farmernadrágban és alsónadrágban is. Sokszor szerepel provokatív kampányokban, amelyekben gond nélkül vetkőzik le, és mutatja meg a világnak 183 cm magas csupa izom testét. Azt mondják, ő tudhatja magáénak a legnagyobb létszámú rajongócsapatot a modellek között.

Szerepelt Jennifer Lopez és Janet Jackson videoklipjeiben is.
Hogy mit csinál legszívesebben Travis?
Szörfözik és hajózik, imádja Malibú tengerpartját, a delfineket, a fókákat. Imád mezítláb járni, és ráadásul olajfestményeket is alkot.


Adam Senn: a lázadó gyönyörűség



Adam Párizsban látta meg a napvilágot, 1984. április 10.-én. 187 cm magas termetére, kék szemeire, szőkés hajára, vonzó megjelenésére akkor figyeltek fel, amikor menyasszonyát elkísérte egy castingra, de a lány helyett ő kapott munkát. Dolgozott a Gucci-nak és Valentino-nak, majd Hugo Boss őt bízta meg egyik kampányával. Az igazi áttörést 2003 -ban egy botrányos Gucci kampány hozta meg, amikor abban levette Louise Pedersen modell fehérneműjét. Sokak szerint obszcén a reklám, de mi lehetne jobb módszer arra, hogy valakit megismerjenek, mint a kritika és a cenzúra, a botrány és a provokáció.

Adam egyike a divat rosszfiúinak, a deszkás srác, a lehengerlő vonzerő. Megannyi divatsorozatban, reklámban, kifutón mutatta be tehetségét.
Szeretik pozitív személyiségét, vonzó megjelenését, azt, hogy bizalmat sugároz a vevőknek, elhiteti a fiatal férfiakkal, hogy olyan sikeresek lehetnek, akárcsak ő, s ezért még jobban veszik a termékeket, amelyeket az ő arcával adnak el. Adam a filmiparba is szeretne betörni, ezért Hollywoodban próbálja tovább kamatoztatni vitathatatlan képességeit.


Alex Lundquist: a svéd arcél


Egy hidegebb, északi típusú szépség a svéd, 37 éves, kékszemű, szőkés hajú Alex. A világ női örökké hálásak lesznek a híres Guess kampánynak, amelyben Alex-et megismerhették.

Idilli svéd gyermekkorának 18 éves korában a kötelező katonaság vetett véget. Oly sokszor kellett leborotválnia fejét a seregben, hogy megfogadta, ha megszabadul onnan, soha többé nem teszi. Innen eredt kinézetének egyik jelképe, a félhosszú haj, igaz ezt többször rövidebbre váltotta.
Kevés olyan férfimodell létezik, akinek neve annyira ismert lenne, mint a női szupermodelleké, nos ő az egyik közülük. 1994- ben ismerte meg Bruce Webert, a híres fotóst, és Sean Pattersont, a Wilhelmina ügynökét, akik mindketten nagy fantáziát láttak benne. Ők segítették hozzá első nagy munkáihoz: Versace szerződtette világkampányára, Lagerfeld az európaira és Guess az amerikaira.
Számtalan divatsorozatban, reklámban, divatbemutatón dolgozott, sokszor legjobb barátjával, Mark Vanderloo-val. New Yorkban él, és úgy jellemzi magát, mint egy kellemes külsejű egyén, aki szereti az életet.
 

Bruno Santos: a dél-amerikai csoda



Hát, Bruno-ban aki talál valami kifogásolnivalót, az vizsgáltassa meg magát sürgősen. Ez a brazil csodafiú 2002-ben mutatkozott be a kifutókon, majd szinte azonnal Emporio Armani és Versace kampányaiban kapott szerepet, méghozzá egyedülálló módon a divatiparban, mindkettőt egyidőben.

Barna haj, barna szemek, érzéki száj, és micsoda tekintet, no és 188 centiméternyi tökéletes test...
Bruno gyerekkora nem volt könnyű, négy testvére között nőtt fel, s 12 éves korától már dolgoznia kellett, építkezéseken és farmon is vállalt munkát. Nem elég csodálatos kinézete, az iskoláiban is kitűnő tanulmányokkal büszkélkedhetett. Mérnöknek tanult, és matematikát oktatott. A modellkedés egyáltalán nem szerepelt tervei között, de 2000-ben modell barátnője bemutatta egy ügynökség tulajdonosának, s együtt lassan megváltoztatták véleményét a modellszakmáról. Európába küldték, s Párizsban találkozott Ike Gamez ügynökkel, aki bevezette őt a divatvilág kellős közepébe. Bruno Braziliában nyitott egy éttermet, amelyben népes családja dolgozik. Ő szabadidejében szívesen olvas verseket.

Robert Perovich: a kifutók királya



Robert hokizni szeretett volna, arról álmodozott, hogy egyszer profi lesz. 1976 januárjában született Kanadában. Hatalmas zöld szemei, sötét haja, markáns vonásai, több, mint 188 cm magassága azonban más jövőt hozott neki. Pedig a modellkedés igen távol állt tőle, el sem tudta képzelni magát ebben a szakmában. Barátnője, családja, társai és az ügynökség nyomására végül is beadta a derekát.

Bemutatott már többek között Dolce and Gabbana, Sonia Rykiel, Versace, Valentino, Trussardi kifutóin, szerepelt Gucci, Calvin Klein, Samsonite kampányokban. A nagy kiugrás akkor következett, amikor 2001-ben Hugo Boss, Hugo illatának arca lett. Sőt megbízták ugyanennél a márkánál egy következő illattal, a Hugo Dark Blue parfümmel. A nemzetközi kampány erőteljes szexuális üzenete, Robert megjelenése, felkeltette divatszakma érdeklődését. 2002-ben Gucci és Dolce and Gabbana háborút vívott érte, hogy melyiküknek mutasson be a milánói divathéten. Dolce-ék végül 25.000 dollárt fizettek a kizárólagosságért, s ezzel Robert a kifutók királyává vált.

Larry Scott: a bizsergető tekintet



Ki ne ismerné Larry Scott-ot? A neve talán nem mond semmit, de nincs a világon egy nagyobb város, ahol ne látták volna őt az Acqua di Gió, Armani parfümjének fotóin. Átható tekintetével először 1997-ben babonázódott meg a világ, s Larry-t azóta is valami titokzatosság övezi.
Állítólag Larry-t Los Angeles-ben fedezték fel, amikor eladó volt egy ékszerüzletben. Nem volt könnyű dolga betörni az amerikai piacra, mert a 90-es években szinte kizárólag az európai modellek hódítotak. Olyan legendás férfimodellek generációjába tartozik, mint Marcus Schenkenberg, Mark Vanderloo, Alex Lundqvist.
Az Armani reklám azért idővel meggyőzte a hazai közönséget is, s mindannyian ki akarták deríteni a különleges modell valódi énjét.

Larry két évre visszavonult a divattól, majd 2001-es visszatérése a Karin ügynökséggel, igazán nagy durranásnak számított.


Kapcsolódó cikkek:

Fut még a szekér? 3.rész »
Fut még a szekér? 2.rész »
Fut még a szekér? I.rész »
Top 10 Nemzetközi topmodellek »

 

Kapcsolódó képgalériák:

Robert Perovich
Bruno Santos
Alex Lundquist
Travis Fimmel
Adam Senn
Larry Scott

Címkék:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés