Grease ihlette kampány Louis Vuittontól

Hollywoodi csillogás és az 50-es évek filmes hangulata. A legújabb Louis Vuitton kampányban a sztárvilág titkos öltözőjébe csöppenünk, miközben az 50-es évek stílusának legszebb ruhakölteményeit csodálhatjuk meg gyönyörű modelleken. Antoine Arault szerint az őszi/téli képsorozat a világ legvonzóbb modelljeivel népszerűsíti termékeit.

Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vudonova pózol az új Vuitton kampányfotókon, melyek egyfajta Grease-szerű hangulatot teremtenek a klasszikusan nőies fazonú ruhákkal. A szépia árnyalatú képek Steven Meisel New York-i stúdiójában készültek, és a filmcsillagok öltözőjét hivatottak megjeleníteni.

A retró feelingű ruhák mindegyike kifinomult és elegáns, a modellek pedig a szezon fűzőiben, 50-es évek ihlette felsőkben és szoknyákban játsszák el a hollywoodi kisasszony szerepét. Körülöttük megannyi cipősdoboz, melyekből a kollekció masnis orrú cipőcsodái kandikálnak ki, mintegy „véletlen” módon.

A reflektorfényben most is az ikonikus Speedy táskák újraértelmezései állnak, melyek aligátorbőrből, fényezett borjúbőrből, valamint hímzett és flitterezett Monogram vászonból készültek.



"Louis Vuitton kreativitása varázslatos képesség, mely abban rejlik, hogy a divatház minden évszakban feltalálja magát újra. Az előző szezonban minden az újkori utazó ötlete köré szerveződött. Ebben a szezonban a gyönyörű, nőies ruhák csodálata áll a fókuszban. Két különböző kollekció, két különböző kampány, de egy Louis Vuitton" - mondta a művészeti igazgató, Marc Jacobs a 2010-2011-es őszi-téli divatkampányról.

Végül egy videó a képek születéséről:

A Louis Vuitton 2010/2011 őszi-téli reklámkampánya idén augusztusban jelenik meg a magazinok címlapján. A neves divatház megint egy lenyűgöző kollekcióval és fotósorozattal büszkélkedhet.

Címkék:
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés