Három igazán extravagáns címlap

Mivel egyre jobban tör előre az internet és ezzel együtt az online sajtó, a nyomtatott magazinoknak egyre jobbnak és jobbnak kell lenniük, hogy meg tudjanak maradni a piacon. Ezért mindent bevetnek, hogy megfogják a közönségüket. Nincs ez másképp a divatlapokkal sem. Most olyan különleges címlapokat mutatok meg Nektek, amik garantáltan felkeltik az érdeklődéseteket!

Három olyan neves divatmagazinnal ismerkedhettek meg, amelyek borítója mellett szerintem nem lehet szó nélkül elmenni. Nézzük meg tehát, miért is olyan kiemelkedőek ezek a címlapok!

Az első különleges borító a Lurve magazin őszi-téli számának kiadása. A címlapon egy modell látható, talpig Givenchy-couture-ban. Ebben még nincs semmi extra - mondhatnátok jogosan. De ha kicsit utánaolvastok, akkor megtudhatjátok, hogy a borítón pózoló lány igazából egy transzszexuális modell és divatikon, Lea T., aki mellesleg kezdetben a Givenchy divatház tervezője, Riccardo Tisci asszisztense volt.  Mára viszont a múzsájává vált a márka első számú kreatív szakemberének. Nektek hogy tetszik ez a címlap?

   

A második szokatlan borító, amit szeretnék nektek bemutatni, a Billboard magazin legújabb számában látható. A szivárvány szinte minden színét felvonultató címlapon Amerika legújabb sztárja, Lady Gaga és Lil’ Kim méltó utódja, Nicki Minaj kapott helyet. A fiatal tehetség annak okán került a lap első és legfontosabb oldalára, hogy ő az egyetlen olyan előadó, aki egyszerre hét slágerrel tűnt fel a Billboard Top 100-as listáján. Ez azért, valljuk meg, kiemelkedő teljesítmény. Mit gondoltok a borítóról?

 

   

A harmadik és egyben utolsó címlap a kedvencem. Egyszerűen remek. A holland Elle decemberi számának borítóján egy Lara Stone skicc látható. Nos, az biztos, hogy ilyen megoldást régen vagy talán még nem is láttunk, igazi street art -os kivitelezés. A csillámpor, az „odavarrott” írások és a különleges és szokatlan betűtípusok nem mindennapi megjelenést kölcsönöznek a magazinnak. Ha ilyen jóra sikerült az Elle első oldala, kíváncsi vagyok, milyen lehet belül. Ti mit gondoltok erről a kivitelezésről?

 

   

Azt gondolom, ennek a már említett versenynek (online kontra offline sajtó) mi, olvasók és potenciális vásárlók csak nyertesei lehetünk, hiszen egyre különlegesebb és extrább címlapok látnak napvilágot. Remélem, ez a tendencia további nem akármilyen borítókat eredményez, amelyeket megmutathatok majd Nektek is. 

Képek forrása: flickr.com

Címkék:
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés