Horogra akadva

A legújabb reklámkampány képein a szezon kedvenc Louboutin cipői az aranyhalnál is jobb fogásnak bizonyulnak. Az amúgy is határtalan kreativitásáról elhíresült tervező aktuális sorozatát a szürrealista művész, René Magritte képei ihlették.

A fashionista horgászok, bokáig Chanelben és Pradaban éppen erre a kapásra vágynak a – ránézésre – Dél-franciaországi kikötőben. A csaliként használt Louboutin cipők és clutch-ok az igazi “nagy fogást“ garantálják Peter Lippmann szürreális ihletésű képein. A kampányfotók hátteréül választott ódon kikötő tökéletes összeütközésben áll a piros talpú lábbelikkel és a szegecskes kiegészítőkkel. A képek így az ellentétek vonzásából megteremtik Louboutin 2013-as horgászharmóniáját, mely enyhén szólva is zseniális eredményt hoz. Lippmann az i-re a pontot a sorozat záróképével teszi fel, melyen a modell – horgász nem csupán egy Louboutinnel felszerelt bottal áll diadalmasan, hanem a háttérben egy magasra fellógatott, hiányos ruházatú férfit is felfedezhetünk horogra akadni.

 

Monsieur Louboutin nem csak meggyőzően kampányol ismét, de el is gondolkodtat; a csalit vagy a kapást vinnénk előbb haza?

 

   

 

   

 

   

 

 

Szabó Lili

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés