Madonna újabban szicíliai háziasszony

Kiszivárogtak az első képek a Dolce&Gabbana divatház 2010 tavaszi/nyári kampányából. Korábban már beszámoltunk Nektek arról, hogy Madonna a Louis Vuitton után átpártolt a szicíliai pároshoz. A képeket Steven Klein divatfotós készítette, New York egyik negyedében, Brooklynban, és stílszerűen az olasz Vanity Fairben láthatjuk őket először.

A márka olasz gyökereihez kíván visszatérni, többek között ezért is esett a választásuk az olasz származású énekesnőre. Stefano Gabbana azzal indokolta a döntést, hogy Madonna nem csak a márka egyik elkötelezettje volt eddig is, hanem még az olasz filmtörténetet is kiválóan ismeri.


A szicíliai-ihletésű képeken Madonna az olasz filmek egyik legismertebb nőalakja, Anna Magnani nyers szenvedélyét idézi fel.  Így nem csak a márka, de az olasz filmtörténet gyökereihez is visszatértek, hiszen Anna és Rosselini neve fémjelzi a háború utáni új olasz filmet, mely a színésznő számára is nemzetközi hírnevet hozott.


A fotós, Steven Klein és Madonna korábban is dolgozott már együtt, és a tervezőpárossal való együttműködése sem új keletű.  A korábban nagy port kavart Louis Vuitton kampányfotókkal ellentétben Madonna itt pont érett nőiségével adja a legtöbbet a képekhez, és valljuk be, jobban is áll neki ez a szerep, mint a viaszbabává retusált tündérszerű lányé.



A közös munkáról Stefano Gabbana elismerően nyilatkozott a Twitteren: „Végignéztük a képeket, amik a fotózáson készültek, és Madonna egyszerűen gyönyörű. Meglehetősen elfáradtunk, de közben hihetetlenül boldogok is vagyunk. Azzal, hogy sikerült megnyernünk Madonnát az új kollekció számára, egyik álmunk vált valóra.” Kíváncsian várjuk a további képeket!


Cikkek még:

Fiatalok előnyben! »
Botox-bakik »
Madonna vs. Lady Gaga »
Az Újhold sztárjainál a Burberry és a D&G a menő »
Igazi csemegék a Dolce&Gabbanától »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés