Marc Jacobs buja világa...Vuitton, ahogy még nem láttad!

A legelejéről kezdtük, ebben a szezonban minden a glamúrról szól, valami nagyon stílusosat, nagyon csillogót akartunk” -mondta a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs a folyamatról, mely a 2011-es tavaszi/nyári reklámkampány megszületéséhez vezetett, amelyet Steven Meisel fotózott. „Valami olyasmihez érkeztünk, mint az Eiffel-torony óránként felvillanó világítása – valami mesterséges, ami annyira elképesztő, glamúros, és gyönyörű, hogy teljesen megbabonáz.”

Steven Meisel new york-i stúdiójában készült az új kampány, amely a 2011-es tavaszi/nyári kollekció dekadens ragyogását ragadja meg két, a kifutón is szereplő modellel -Freja Beha Erichsennel és Kristen McMenamy-vel, akinek testén a híres zebracsíkos festés volt a fináléban-, és a lángvörös hajú Raquel Zimmermannal. A ruhák káprázatos színei és a fénylő textúrák, a ragyogó haj és smink, a '70-es évekbeli dekoráció együttesen fantasztikus képsorozatot eredményezett a vakító lurexbe, keleties selyemruhákba és buja írisznyomású darabokba öltözött modellekkel.

 

Pietro Beccari, a Louis Vuitton ügyvezető alelnöke így nyilatkozott: „Marc Jacobs és Steven Meisel ismét emlékezeteset alkotott. Ami igazán rendkívüli ezekben a képekben, az a divatbemutatón is látott élénk színek, ragyogás és glamúr. Ebben a szezonban egyedülállóan vizuális a hatása.”


A Louis Vuitton 2011-es tavaszi/nyári reklámkampánya 2011. februárjától szerepel majd a magazinokban világszerte.

 
 
Mannheim Patrícia  

Címkék:
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés