Masnik, selymek, '60-as évek

A Miu Miu, mint a Prada ház high fashion márkája immár tíz éve prezentál a nagy brandhez szellemiségében hasonló, ám mégis egyedi összképpel rendelkező kollekciókat. A 2013-as tavaszi szezonra tervezett darabok az 1960-as évek sikkes retró hangulatát idézik. Az idei trendeknek megfelelően a selymek virágmintákkal tarkítottak, a kiegészítők méretesek és feltűnőek, a reklámkampány pedig – melyet Steven Meisel jegyez –, egyenesen kivételes.

 

 

A Miu Miu 2013-as Resort kollekciója erősen retro ihletésű, annak a legjobb értelmében. A '60-as éveket idéző, többségében lágy esésű anyagokból készült szettek virágmintái és feltűnő kiegészítői tökéletesen visszaidézik a 20. század közepének stílusát, ötvözve a kortárs áramlatok inspirálta modern átirattal.

 

 

 

 

A megjelenő kiegészítők – hatalmas, virágdíszes nyakláncok, karkötők, gyűrűk, élénk színű kézitáskák, feltűnő kövekkel kirakott ékszerek és selyem hajdísz – masnik – úgy képviselik a kollekció retró vonalát, hogy közben – az egyéb stíluskreáló márkákkal karöltve – megteremtik az aktuális trendet. 

 

 

 

 

 

   

 

   

 

   

 

A 2013-as Resort kollekció reklámkampányának fotóanyagát Steven Meisel jegyzi, olyan A listás modellek szerepeltetésével, mint Daphne Groeneveld, Sung Hee Kim, Caroline Trentini, Hilary Rhoda, Candice Swanepoel, Karen Elson és Jessica Stam. A lencse mindkét végén jelentkező profizmus olyan képeket eredményez, melyen mintha nem is élő emberek, hanem hibátlan porcelánbabák állnának modellt.

 

 

 

 

Az aktuális Resort darabok, Miuccia Prada legújabb gyöngyszemeként – nagyban az átütő erejű kampánynak köszönhetően – az utóbbi idők legjobb Miu Miu kollekciójaként jelennek meg.

 

 

Szabó Lili

 

 

Kapcsolódó cikkek:  

Ékszeróriások »

Folklore Fashion  »

Jégforró és tűzhideg »

Marc Jacobs és a neon »

H&M koktél »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés