Nincsen többé Cacharel!

A Cacharel és az ő ,,Amor, Amor” illata a világ egyik legkeresettebb parfümje. Minden divat iránt érdeklődő ember hallott már róla, sőt talán használta is. Ám nem ez az egyetlen jelentős termékük. Ruhabemutatóik szintén nagy figyelmet szoktak kapni. Eddig úgy tűnt, minden jól alakul, most azonban mégis változás áll be a ház életében.

Nem lesz többé Cacharel - legalábbis nem az eddig megszokott formában. Változik a név és az árkategória, a kérdés már csak az, milyen hatással lesz mindez a márkára. A jó hír, hogy a jövőbeli kreációikért kicsengetett összeg lényegesen lecsökken (akár 30-40 %-kal), tehát az átlagszínvonalon élő trendrajongók számára elérhetőbb magasságba kerül. Ám a névcserét illetően már nem ilyen egyértelmű az öröm. Csak hosszútávon fog kiderülni, hogy megérte-e a nagy felhajtás. A Saint Laurent-nek bejött, de vajon egy kevésbé ismert cég is bírni fog az újrafogalmazás okozta értetlenkedéssel? Az ok itt szintén a vezetőtervező leváltása volt. Új művészeti igazgatót neveztek ki Richard Alibert személyében, aki döntött a márka sorsáról, és a ,,Cacharel”-t a ,,Paris”szóval egészítette ki, így született meg a ,,Cacharel Paris” brand. Az elmúlt évek divatbemutatóit elnézve egy szemet gyönyörködtető arculat tárul elénk, mely a lágy nőiesség, a finom vonalak és az üde árnyalatok formájában valósul meg. Így reméljük, ha a név és az ár változik is, az imázs azért megmarad!

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Oláh Dóri

 

 

Kapcsolódó cikkek:

2012 legemlékezetesebb divatpillanatai »

Drasztikus lépést tervez a világmárka »

Coca-Cola Kollekció »

Palackba zárt szellemiség - Őszi parfümkörkép »

Egy asszony illata »

 

 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés