Nőies geometria az emoji jegyében

A brit Vogue kreatív igazgatója és az Antipodium közös projektje néhány napja debütált a szigetország boltjaiban. Az emoji ihletésű, geometrikus mintákkal tarkított, formai- és színvilágában is igen merész kollekció az újságíró és Geoffrey J. Finch, a londoni márka kreatív igazgatójának együttes tervezéséből született; a tavaszi/nyári szezon előfutáraként.

   

 

Idén ősszel a Vogue és az Antipodium kreatív igazgatói összefogtak, hogy egy olyan minta- és színvilágában egyedi kollekciót készítsenek, mely a japán szöveges üzenetek emotikumkészletére épít. Az így kialakult mintázatok többnyire geometrikusak, a gazdag színhasználat pedig játékosságot ad a daraboknak. A ruhák ugyan követik a női test vonalait, de díszítésben és anyaghasználatban a tervezők a minimalizmusra törekedtek.

 

   

 

 

 

Ahogyan azt elsőre feltételeznénk, a tervezés során fontos szempontnak bizonyult ötvözni a márka filozófiáját a brit lap által képviselt értékekkel. Ezzel ellentétben Perlman szerint az Antipodiummal közös projektjét nem befolyásolta a Vogue-nál végzett munkája, és fordítva. Lényegében egy egyszeri alkolomról volt szó, melyet azért vállalt, mert amúgy is napi kapcsolatban van az emojival, melynek játékossága teret ad a kreatív designnak.

 


 

A kollekció és a Vogue nyílt elhatárolásától függetlenül Jaime Perlman a világ egyik legbefolyásosabb divatmagazinjának kreatív igazgatója, így a kollekció sikere nem csupán számára jelent visszajelzéseket, hanem a brit Vogue megítélésére óhatatlanul is – ugyan nem óriási mértékben, de – hathat majd.

 

 

 

 

Szabó Lili

 

 

Kapcsolódó cikkek:

A divat alfája és omegája »

Akik királynőket öltöztettek »

Szeretettel Szardíniából »

A magabiztos nő tavasza »

Fekete, fehér, IGEN!  »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés