Színek, minták, Olaszország

Az MSGM egy fiatal olasz márka, amire érdemes lesz ezentúl odafigyelnünk. Fiatalos lendületével egy új színfoltot hoz a divat világába.

A tervező, Massimo Giorgetti 2008-ban alapította meg márkáját Milánóban a Paoloni Group segítségével. Hamar köztudatba került a cég, 2009-es kollekciója villámgyorsan sikert aratott a pszichedelikus printekkel és fluoreszkáló színekkel - ami azóta is cég titka maradt. Népszerűsége elterjedésében nagy szerepet játszott a közösségi média, a divatbloggerek és újságírók hamar felfigyeltek munkájára.




 

     

Az MSGM kínálatában női és férfi öltözékek is megtalálhatók, amik fiatalos, bohém stílusukkal könnyen belopják magukat az ember szívébe. A ruhák nagyon kortársak, ami a tervező szerint nem túl gyakori Olaszországban. A fiatalok imádják a márkát, a célközönség egy olyan réteg, akik rajonganak a divatért, de nem rabjai a designer címkékkel ellátott ruháknak, merészek és szeretik a figyelemfelkeltő darabokat.

 

Az aktuális tavaszi kollekcióban az etno, a safari és a military stíluselemei keverednek. A ruhákon afrikai, navajo és kashmir printek találkoznak, de memphis grafikai elemeket is felhasznált a tervező. A japán kimonók hatása ugyancsak felfedezhető a ruhákon, élénk színeiben pedig a narancs, a lila, a sárga és a világoskék dominál.


Giorgetti egyébként DJ-ként dolgozott mielőtt barátai meggyőzték, hogy vágjon bele a divatszakmába. A zene ma is fontos szerepet játszik az életében, elmondása szerint ez ad neki energiát, pozitív hangulatot és bátorságot, valamint sokszor merít inspirációt egy-egy zeneszámból.

 

Élettel teli kollekciói mindenkit felpezsdítenek a szürke hétköznapokban, úgyhogy jó lesz észben tartani ezt a négy betűt: MSGM.

 

Macovei Kitti

 

Címkék: ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés