Taylor halála után is a csúcson

Szerdán a világ nagy része a szívéhez kapott, mikor a világsajtóban megjelent a hír, hogy Elizabeth Taylor, a 20. század egyik legkiemelkedőbb színésznője és dívája, 79 éves korában szívelégtelenségben örökre lelépett az élet nagy színpadáról.

Karrierje során lehetősége nyílt korának legnagyobbjaival játszani – James Dean, Paul Newman... – filmvásznon és színpadon egyaránt, miközben elkötelezetten küzdött az AIDS és HIV ellen, de azt kevesen tudják, hogy 20 évvel ezelőtt az első színésznők között volt, aki piacra dobta saját illatát.

 

Míg napjainkban már alig akad olyan énekesnő, színésznő, aki ne adta volna a nevét egy vagy több illatkompozícióhoz, addig 1991-ben, mikor a White Diamonds - Fehér Gyémántok a piacra került, még nem volt olyan elterjedt ez az üzleti fogás.

A parfüm, melyet a megjelenése óta az Elizabeth Arden ház gyárt, még a tavalyi évben is több mint 60 millió dollárnyi értékben kelt el a polcokról világszerte. A színésznő halála után az Arden kozmetikum cég pedig igyekezett megnyugtatni a rajongókat, hogy eszükbe sem jutott a parfüm gyártását befejezni. Nem csak a gazdasági sikere miatt, hanem azért sem, mert úgy érzik, hogy ez az illat méltó emléket állít az eltávozott dívának, aki maga kreálta meg és használta is azt.

A parfüm a virágos illatok kedvelőinek abszolút csábító lehet, hiszen illatában keveredik az amazóniai liliom, egyiptomi tubarózsa, török rózsa, nárcisz, jázmin, szantálfa, ámbra és pacsuli.
 

 

Elizabeth Taylor élete során összesen 10 parfümhöz adta a nevét az 1987 - Passion és 2010 - Violet Eyes között. Számára a parfümök nem csak üzleti fogást és anyagi forrást jelentettek, hisz a parfümökről egyszer így nyilatkozott: “Azt hiszem, (a parfüm) több, mint egy kiegészítő egy nő számára. Az aurája része. Én akkor is hordok, ha teljesen egyedül vagyok.”

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés