Télben nyár

Elegáns márka, elegáns helyszín. December 12-én, szerdán a Robinson étteremben a Van Graaf által tartott előadáson vettünk részt, ahol a márka történetével és a 2013-as tavaszi/nyári divattal ismerkedtünk meg.

A 2001-ben Lengyelországban alapított ház mára számos európai országban, így hazánkban is megjelent. Jól csengő ,,Appealing Quality” (,,Vonzó minőség”) szlogenjük kitűnő színvonalat, széles választékot és személyes kiszolgálást takar. Prémiumkategóriás márkái közt szerepel például a Calvin Klein, a Ralph Lauren és a Tommy Hilfiger. 2013 tavaszi/nyári szezonja a színek játékáról fog szólni, ennek jegyében a nőknek és a férfiaknak 4-4 különböző stílust kínálnak.

Hölgyek számára javasolt vonalaik közül az egyik az úgynevezett ,,Ice Pastel”, amely kellemes akvarell árnyalatainak köszönhetően lágy szellőként fog hatni a nyári kánikulában. A teljesség kedvéért mindezt puha, könnyű anyagokkal kombinálták. A paletta másik véglete a ,,Neon Now”. Vibráló tónusai nem csak a szokásos textileken, de izgalmas módon zipzárokon és cérnákon szintén feltűnnek majd.

 

   

 

A matrózok kék-fehér csíkos mintája tovább hódít. Az utóbbi időszak tapasztalata szerint, lassan nem múlhat el nyár ,,Nautica” stílus nélkül, de nincs ezzel semmi baj, sőt. A tengerészek sávos egyenruhája az évek során nagy kedvencünkké, a kifinomult elegancia zálogává vált. A jóval fiatalosabb és menőbb ,,Rock & Glamour” trendjét szintén sokan, sok ideje részesítik előnyben. Nyomott póló és farmernadrág, jövőre találkozunk!

 

   

 

Ám a férfiakról sem feledkeztek meg. A következő szezonban náluk ruhaujj- és nadrághossz tekintetében nem lesz új a nap alatt. Minden nyáron eljön a ,,Short Story” divat ideje, ez a hagyomány 2013-ban amerikai lendülettel felturbózott darabok képében fog folytatódni. Az ,,Ultralight” vonal kifordítható, könnyű kabátjai és mellényei pedig a hűvösre forduló éjszakákon  biztosítják a kényelmes lazaságot.

 

   

 

Míg a hölgyek a neon és a pasztell számtalan árnyalatából válogathatnak, addig az urak számára egyetlen színt emeltek ki, ez az egy viszont mindent visz. A ,,Shades of Blue” jegyében az ég és a tenger kékjének ezernyi tónusában pompázhatnak majd. Azok számára pedig, akik a meleg időben is a hűvös irodában ülnek, a ,,Bright Business” ruhatárát javasolják. A tökéletesen szabott ingek és öltönyök a sikeres üzleti megbeszélések kulcsai.

 

   

 

A Van Graaf előadása napsugarat hozott a hideg télbe, maga a ház pedig reménysugarat hoz a magyar divatéletbe. Kínálata jó hatással van országunk öltözködéskultúrájára, ami valljuk be, igencsak ránk fér. 2013-ra az Árkád II Bevásárlóközpontba tervezett újabb üzletnyitásunk rácáfol a hírhedt magyar pesszimizmusra, és megnyugtat minket afelől, hogy nálunk is van igény a minőségi divatra.

 

 

Oláh Dóri

 

Kapcsolódó cikkek:

Hétvégén is Maximumon »

Massimo Dutti a Fashion Streeten!  »

A magabiztos nő tavasza »

A Zara a hétköznapok Pradája  »

Színek, minták, Olaszország »

 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés