Vámpírok ihlette kampány Armanitól

New York városát ellepte a köd, utcáin pedig misztikus alakok suhannak el rendkívül divatos szerelésben. Habár még nem tudjuk milyen rejtéllyel van dolgunk, annyi bizonyos, hogy a vámpírvadászoknak Giorgio Armaninál kell először kérdezősködniük, a fotókért ugyanis elsősorban a tervező a „felelős”. A legújabb Emporio Armani kampányképeket a vérszívók inspirálták.

Az Emporio Armani a legtöbbet eladott Armani márka, melyet 1981-ben vezettek be. Ez vonal a tervező által kreált ruháknak, parfümöknek egy fiatalosabb és (viszonylag) olcsóbb stílusát képviseli, amit 44 ország 160 üzletében árulnak. A brand célközönsége az egyetemisták, vállalkozók, menedzserek, jellemzően a fiatal, elegáns felnőttek.

Idén  Emporio Armani Mario Sorrenti fotóssal karöltve készítette őszi/téli képsorozatát. A kampány helyszínének Sorrenti kedvenc városát, New Yorkot választották.

A modell Karmen Pendaru  segítségével egy lélegzetelállító képsorozat született, ami egyesíti a rejtélyt, a szenvedélyt, a titokzatosságot, valamint Armani védjegyét, az eleganciát. A vámpírszerű világot megjelenítő fotókon nem csak a kecses nőiesség, de a gentleman stílus is megjelenik, melynek számomra van némi Edwardos révedező beütése.

Mind a képek, mind a ruhadarabok esetében a sötétebb árnyalatok dominálnak, visszafogott eleganciát kölcsönözve ezzel a divatház idei képeinek.



A vérszívók világa mostanság igencsak divatba jött, köszönhetően a misztikumok feltáratlan részeinek, és persze a szexi Robert Pattinsonnak. Az Emporio Armani is beállt a vámpírimádók sorába?

Címkék: ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Belépés:
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés