Fiatalság, bolondság

Mindig is imádtam azokat a divatreklámokat, melyek azon túl, hogy szép ruhákat mutatnak be, van bennük valami plusz. És ez alatt a plusz alatt a vidámságot, a humort és legfőképp a kreativitást értem. A Sass & Bide 2013-as tavaszi / nyári kampánya pontosan ilyen.

A Sass & Bide választása idén Coco Rocha-ra esett. A kanadai leányzó több egyszerű modellnél. Stílusikon, sőt példakép, akinek a közösségi oldalon körülbelül 7.000.000 követője van (!). Coco azonban rá is szolgál erre az átlagon felüli hírnévre. Magabiztos ízlésének köszönhetően nincs szüksége öltözködési tanácsadókra, úgymond a saját maga stylist-ja. Határozott elképzelése van megjelenéséről, és ehhez következetesen tartja magát. Ami azonban valóban ideállá emeli az az a tény, hogy mindemellett aktivistaként tevékenykedik, és szívügye a jótékonykodás. Az ausztrál ház számára készített felvételei még nyilvánvalóbbá teszik e hatalmas rajongás okát. A sorozatról árad a fiatalos lendület és a bolondos jókedv. Az egész olyannyira könnyed, mintha a fotózással Miss Rocha és a barátnői csak egy unalmas délutánt akartak volna feldobni. Nem mellesleg a márka honlapján most Coco a kollekcióról alkotott véleményét is megosztja velünk. Míg az ő kedvencei a topok és a farmerek, addig mi a fekete, tollas szoknyába és persze viselője természetes bájába szerettünk bele.

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

Oláh Dóri

 

 

Kapcsolódó cikkek:

Süss fel nap! »

Rózsa mellé Rosie Valentin-napra »

Harminc gönc tavaszra »

Masnik, selymek, '60-as évek »

Merülj el a divatban! »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés