'Gucci' címkéhez tartozó cikkek:Vissza
Vált a Balenciaga
A Balenciaga divatház lassan 100 éves múltra tekint vissza. Cristóbal Balenciaga 1914-ben alapította meg a céget Spanyolországban és egészen 1968-ig az ő keze alatt működött a vállalat. A francia származású Nicolas Ghesquière 1997-ben érkezett a Balenciaga-hoz és fantasztikus kreativitásával felpezsdítette a márka életét. A 15 évnyi együttműködés azonban most véget ér.
A divat nem játék. Vagy mégis?
Egy különleges akció keretében 30 designer fogott össze, hogy a Children in Need alapítvány számára plüssmacikat tervezzen. Cikkünk véges hossza miatt mi most a 10 legjobb kreációt emeltük ki, melyek a világhírű Christie’s aukciós házban november közepén kerülnek kikiáltásra.
Még mindig nyeregben!
A lovaglóstílust egyszerűen nem lehe kiütni a nyeregből! Sikertörténete a mai napig töretlen erejű. Hogy miért? Elnézve a következő kulcsdarabokat, kétség sem férhet hozzá, a stílusnak idén is van létjogosultsága.
Gucci Premiére
A hűvös hónapok beköszöntével nemcsak a ruhaviseletünket változtatjuk meg, hanem a minket körülvevő illatfelhő karakterét is lecseréljük. Ennek megvalósítására remek választás lehet egy őszi napok csípősségét idéző fűszeres illatot árasztó parfüm.
Patricia Gucci tervezett a Zsolnaynak!
Patrizia Gucci, a híres olasz divatház negyedik leszármazottja, Guccio Gucci dédunokája tervezte a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. új készletének virágmintáját és színvilágát.
Koppintsd le a Guccit! - galéria
1921-es alapítása óta a Gucci Ház célja mindig is osztályon felüli stílus teremtése volt. A 2011-12-es őszi-téli lookbookjában megjelenő ruhapárosítások is igazodnak ehhez a filozófiához.
Gucci - A táska
Tudom, még be sem köszöntött igazán a tavasz, máris az őszi táskák után sóhajtozunk. A Gucci legújabb kollekciójában megtaláltam azt a táskát, amiről több ezer nő fog sóhajtozni az elkövetkezendő fél évben. A cikkben megismerhetitek 'A Táskát'!
A Gucci még mindig Bűnös
A Gucci még mindig bűnös vágyakat igyekszik kelteni vásárlóiban, legalábbis szokatlanul hosszúra nyúló kampányával.
Híres divatházak logóinak története I.
Bizonyára ti is ismeritek a nagy márkák logóit, ismeritek, melyik és milyen szimbólum képvisel egy ruhán vagy kiegészítőn egy divatházat. De vajon tudjátok-e, hogy honnan származnak ezek a logók? Ki találta ki őket? Ennek jártunk utána!
A tenger meghódítására készül a Gucci!
Manapság nagy divat, hogy egy-egy híresebb divatház már nemcsak ruhákat és kiegészítőket gyárt, hanem más luxustermékeket is. Gondoljunk csak Armanira, aki nemrég hoteltervezésbe fogott, vagy Calvin Kleinre, aki megalkotott egy nem mindennapi autót. Most pedig a Gucci divatmárka döntött úgy, hogy 90. évfordulójára egy motorcsónakot dob a piacra. Nos, nézzük meg közelebbről ezt a nem akármilyen luxusjárgányt!
Utazáshoz Guccit vagy Salvatore Ferragamót választanál?
Úgy gondoltunk, érdemes lenne összehasonlítanunk két meghatározó olasz luxusmárka jövő évi Cruise kollekcióját. Lássuk, milyen ruhákat szán utazáshoz a Gucci tervezőgárdája, és milyet a Salvatore Ferragamo?
Jajj, úgy élvezem én a strandot…
Még a strandon feküdni is sokkal élvezetesebb, ha egy Gucci lepedő van a testünk alatt és Gucci neszesszerből szedjük elő a naptejet.
Egy szexi pasi ezer arca
A spanyol Esquire magazin legújabb számában egy érdekes sorozat jelent meg. A dolog különlegessége, hogy az anyagban szereplő férfi modellt luxus ruhákba öltöztették és úgy fotózták le, hogy a kép beállítása és hangulata alapján könnyen ráismerhessünk az adott márkára.
Milánói divathét-körkép I.
A Milánói divathét telis-tele csodás kreációkkal és szuper ötletekkel az idén sem telt el nyomtalanul. Lefektette az alapokat, elmesélte a divatrajongóknak, mi mindent hordanak, majd a divatkövető 2010 ősszel és télen. Két csokorba gyűjtöttük Nektek a legfontosabb vagy legérdekesebb kollekciókat, természetesen a teljesség igénye nélkül. Első körben ismerkedjetek meg a fiatalosabb szettekkel és márkákkal.
Gucci szívékszerek Valentin napra
Egyre közelebb kerülünk a naptárunkban Valentin naphoz, kezdődhet a fejtörés, mit is vegyünk idén párunknak. Ezt a vívódást a divatházak már nagyon jól ismerhetik, ugyanis egyre több márka készíti el saját Valentin napi kollekcióját.
Kik állnak a nevek mögött?
Köztudott, hogy a XX. század évtizedei alatt megalakult, óriási divatházakat ma már nem az azt megalapító tervezők illetve tulajdonosok vezetik. Az idő múlásával, a cég kreatív igazgatói is váltják egymást, ezzel fiatalos lendületet, frissességet és új színt hozva a márka arculatába. Nem utolsó szempont az sem, hogy saját kreativitásukat kibontakoztatva, figyelembe kell venniük a cég tradicionális jellegzetességeit, s azt beleépíteni az új kollekciókba. Ezek a tervezők aztán már saját céget alapítanak, azt viszik tovább – vagy mindkettőt -, így helyet adva az új, tehetséges generációnak.
Luxus apróságok-kulcstartók a legnagyobbaktól
Sok mindent megéltünk már a kulcstartók terén. Volt már nyakba függő textilszalagos, zsebből kilógó, volt olyan is amikor minimum egy fél plüssállat hadsereg lógott a kulcsokon. Mára természetesen ezeknek befellegzett, hiszen a divat már a kulcstartók szintjéig is eljut. Nem mindegy hát hogy mi lapul a táskádban!
McDonald's kampány kicsit másképp
Lassan már nem tudnak mit kitalálni a tervezők!. A legújabb őrület, egy rendhagyó kampány a McDonaldsnak a The Cool Hunter csapattól. Az ötlet a következő: luxus márkájú csomagolásba bújtatják a gyorsétterem termékeit.
hirdetés
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...